Vražda v Normandii
Clément Royan je povolán k objasnění vraždy. Případ však nabere zcela jiný směr, když se ukáže, že obětí je bývalý zaměstnanec kasina jeho babičky, Denise Royanové. Clément bude muset obnovit vztah se svou rodinou, která na kasinech zbohatla, spolupracovat s kolegyní, ke které zřejmě stále něco cítí, a ještě se potýkat s tradičními normandskými zvyky a rodinnými tajemstvími.
Clément Royan je povolán k objasnění vraždy. Případ však nabere zcela jiný směr, když se ukáže, že obětí je bývalý zaměstnanec kasina jeho babičky, Denise Royanové. Clément bude muset obnovit vztah se svou rodinou, která na kasinech zbohatla, ale od níž se odcizil, když se místo rodinného podniku rozhodl pro kariéru u policie. Mezi tradičními normandskými zvyky a rodinnými tajemstvími bude muset kapitán Royan také spolupracovat s kolegyní, ke které zřejmě stále něco cítí. Clémentovi nezbude než zachovat klid, aby objasnil záhadu vznášející se nad normandskými břehy.