Vražda na ostrově Ré
Na pláži Citadela je nalezen mrtvý muž v oblečení trestance. Pro Vincenta Pelletiera tato událost znamená začátek vyšetřování, které je stejně napínavé jako delikátní, protože obětí je blízký přítel prokurátora Clergeaua, který má případ na starosti.
Na pláži Citadela je nalezen mrtvý muž v oblečení trestance. Pro Vincenta Pelletiera tato událost znamená začátek vyšetřování, které je stejně napínavé jako delikátní, protože oběť je blízkým přítelem prokurátora Clergeaua, který má případ na starosti. Navíc Vincenta trápí, že na ostrov přijela jeho nevlastní sestra Margaux. Ta je odhodlaná dokázat nevinu jejich otce, který je vězněn ve věznici Saint-Martin-de-Ré za znásilnění a vraždu.