Stíny minulosti
Seriál „Stíny minulosti“ vypráví příběh skupiny žen, jejichž stabilním a úspěšným životem náhle otřese nález ostatků jedné z jejich spolužaček ze střední školy, která před pětadvaceti lety zmizela během jejich výletu na Mallorku.
V jeskyni na Mallorce jsou nalezeny ostatky, které na ostrov přivedou komisařku Paulu Ríosovou z policejní stanice v Eldě. Ostatky patří její starší sestře Mati, která před pětadvaceti lety zmizela během pomaturitního výletu. Skupina Matiiných spolužáků ze střední školy se mezitím sejde u příležitosti Ritina návratu. Rita je už pětadvacet let prestižní filmovou režisérkou v Londýně. Nostalgická atmosféra přeruší Ríosová, která je informuje o nálezu. Ani po 25 letech nikdo z nich na ono záhadné zmizení nedokáže zapomenout.
Rita se vrací do rodného města. Po mnoha letech se bude muset postavit minulosti.
Vedena pocitem viny se Rita připojí k Paule, i když riskuje konflikt se svými přáteli.