dokumentární, sportovní
Každou zimu hledá společnost PVS chvíle čiré blaženosti, kdy se zastaví čas a svět je váš. Mistrovsky zachycují divokou, nepředvídatelnou podstatu zimy, prchavého a křehkého ročního období. Tento film zachycuje příběh tohoto uctívaného ročního období, kterého si váží jezdci, kteří se své vášni oddávají pouze v zimě.