El dios de madera
Dva mladí ilegální přistěhovalci, Yao a Rachid, vedou oddělené životy ve Valencii. Zapletou se s elegantní vdovou Marií Luisou, a jejím synem Róberem, což vyvolá spletitou síť milostných vztahů a nakonec rozchodů, kdy matka a syn zůstanou spolu ve své opuštěnosti.