Olvido y León
Po patnácti letech Olvido přijímá, že její životní boj není způsoben jen jejím dvojčetem Leónem, který má Downův syndrom. Začíná vnímat neviditelné síly, které vytvářejí složitou síť společenských a osobních nespokojeností, jimž se musí postavit.