Hokejový zázrak
Film Hokejový zázrak, natočený podle skutečné události, přináší příběh bývalého hokejového hráče a nyní kouče Herba Brookse (Russell), který dovedl hokejový tým USA na Olympijských hrách v r. 1980 k vítězství nad zdánlivě neporazitelnými Rusy.
Film Hokejový zázrak je nabitý nepřetržitou dynamickou hokejovou akcí a napětím. Jde o inspirativní příběh natočený podle skutečné události o jednom z největších momentů ve sportovní historii – triumfálním vítězství hokejového týmu USA nad Sovětským svazem na Olympijských hrách v roce 1980. V roli dynamického a odhodlaného trenéra Herba Brookse exceluje Kurt Russell. Herb Brooks měl téměř nesplnitelný sen – porazit zdánlivě neporazitelné Sověty. Brooks začínal s náhodně vybranou skupinou 26 netrénovaných chlapců, které vytrénoval tak, že hráli jako nikdy dříve. Dvacet z nich postavil do týmu, jemuž věřil, že dosáhne zdánlivě nedostižného cíle, a zároveň sjednotil národ v novém pocitu naděje.