Já, Simon
Každý si zaslouží skvělý milostný příběh, ale pro sedmnáctiletého Simona je to trochu složitější. Homosexuální teenager se ještě nepřiznal a nezná identitu anonymního spolužáka, do kterého se zamiloval na internetu. Vyřešení obou problémů bude zábavné, děsivé a život měnící dobrodružství.