Piráti z Karibiku: Na konci světa
Svérázný pirátský kapitán Jack Sparrow je chycen v pasti Davyho Jonese. Jeho přátelé se ho zoufale pokouší vypátrat a zachránit. Sledujte jejich plavbu od exotického Singapuru až na konec světa!