Predátor 2
Policejní náčelník (Danny Glover) zjišťuje, že neviditelný mimozemský lovec lidí zabíjí zločince i policisty a že jeho dalším cílem má být právě on!
V tomto napínavém pokračování hraje Danny Glover policejního poručíka Mikea Harrigana, který se potýká s hromadou zohavených těl nalezených jeho týmem. Nejde však o vyřizování účtů mezi znepřátelenými gangy, jak se zprvu domníval. Brutální vraždy má na svědomí nebezpečný, neviditelný mimozemský tvor. Ten nejen že se právě teď schovává někde v městské džungli Los Angeles, ale poručík Harrigan je navíc jeho dalším cílem!