Predátor: Evoluce
V nové, divoké verzi režiséra Shanea Blacka je Predátor nebezpečnější než kdykoli předtím a jediný, kdo může zachránit lidskou rasu před vyhubením, je ubohá parta vojáků a evoluční bioložka.