Daredevil
Matt Murdock přišel jako malý kluk o zrak. Teď bojuje s nespravedlností ve dne coby právník a v noci jako superhrdina Daredevil v newyorkské čtvrti Hell’s Kitchen.
Daredevil je příběh Matta Murdocka, který se přes den živí jako právník a v noci jako mstitel. Jako kluk přišel Matt při nehodě o zrak. Po západu slunce teď využívá své zesílené smysly a jako Daredevil bojuje se zločinem v ulicích New Yorku. Jeho boj se ovšem nelíbí Wilsonu Fiskovi (alias Kingpinovi) a dalším, kterým Daredevil zkřížil cestu. Ačkoli Matt ve svém denním zaměstnání vystupuje jako muž, který věří v systém spravedlnosti, jeho alter ego naznačuje něco jiného. Bere zákon do vlastních rukou, aby ochránil své okolí.