Penny z M.A.R.S.u
Penny, tajná dcera nejslavnější popové hvězdy, a její kamarádka Camilla navštěvují M.A.R.S., nejvýznamnější školu hudby a umění.
Penny je dcerou Bakii, nejslavnější popové hvězdy současnosti. Se svou nejlepší kamarádkou Camillou se rozhodne navštěvovat M.A.R.S., nejvýznamnější školu hudby a umění. Najde zde nové přátele, bude čelit mnoha výzvám a bude hledat otce, kterého nikdy nepoznala.