The Veil
En spionthriller, der udforsker det overraskende og anspændte forhold mellem to kvinder, der leger en dødsensfarlig leg med sandhed og løgne på vejen fra Istanbul til Paris og London. I skyggerne arbejder CIA og DGSE sammen for at afværge en potentiel katastrofe.