Nazi Megakonstruktioner: Rusland's Krig
Denne serie afslører den udspekulerede strategi, militærteknologien og de forsvarsmæssige megastrukturer, der blev anvendt under Hitlers voldsomme invasion af Rusland under 2. verdenskrig.
Historien om Hitlers invasion af Rusland og det væbnede sammenstød ved fæstningen Sevastopol.