Hvidstengruppen II - De efterladte
HVIDSTENGRUPPEN II - DE EFTERLADTE er en uafrystelig og gribende dramatisk fortælling om en dansk families ubærlige tab og totale splittelse, men først og fremmest om den tro og det håb, der på mirakuløs vis giver dem den overmenneskelige styrke til ikke at give op. En hjerteskærende og sandfærdig skildring af kvinder, som bliver fanget i krigens gru, men aldrig holder op med at håbe...