Underverden II
Det er syv år siden, at Zaid gik i krig mod den københavnske underverden for at hævne sin bror. I fængslet savner han sin søn Noah, som han knap kender. Da en PET-agent tilbyder ham løsladelse mod at infiltrere bandemiljøet, ser han sin chance til at genvinde sit familieliv. Men alt har en pris, og Zaid indser, at han nu for alvor har bragt sin søns liv i fare.
Det er syv år siden, at Zaid gik i krig mod den københavnske underverden for at hævne sin afdøde bror. Hans identitet som respekteret hjertelæge og livet som familiefar er blot en svunden drøm, og i fængslet lider Zaid under savnet til sin søn Noah, som han knap nok kender. Da en PET-agent opsøger Zaid og tilbyder ham en aftale om at blive løsladt, mod at han infiltrerer det københavnske bandemiljø, ser han sin chance til at genvinde resterne af det familieliv, han forlod. Men alt har en pris, og Zaid indser, at han nu for alvor har bragt sin søns liv i fare. For er der overhovedet en vej ud, når man først er blevet en del af underverdenen?