Zoete Spruiten
I Zoete Spruiten siger børn deres mening om ingredienser, som de fleste børn ikke kan lide. Som cikorie, rosenkål og fisk. Jochem van Gelder giver deres uforbeholdne mening videre til kokken Roberta Pagnier, som finder en løsning. Hun tilbereder retten anderledes og sørger for, at præsentationen overrasker børnene. Hun giver også tips til, hvordan man gør retter børnevenlige.