De Smaak van Nederland
Den kulinariske tv-personlighed Janny van der Heijden undersøger det hollandske køkken i De Smaak van Nederland for at finde ud af, om typiske hollandske måltider stadig er på menuen i det daglige, eller om man nu foretrækker en hurtig og nem pastaret. 24Kitchen har lavet omfattende research og har alle svarene på disse spørgsmål. Over seks overraskende afsnit med hver sit tema vil Janny forklare, hvordan det egentlig hænger sammen.
I denne episode undersøger Janny, hvad folk ynder at spise i byen i forhold til på landet.
I denne episode undersøger Janny, om hollandsk madlavning har ændret sig i årenes løb.