What's For Dinner?
Højtiden bliver en leg med disse nemme og lækre opskrifter fra What's for Dinner? Selve madlavningen bliver en del af festlighederne, når du tilbereder disse dejlige retter.
Job og Perry deler deres roulade af svineslag med romanesco-broccoli og hasselback-kartofler.
Hugo deler en vegetarisk version af en populær juleret, som nemt kan laves i forvejen.
Hugo giver and et asiatisk twist og lærer os, hvordan man tilbereder det til perfektion.
I dette afsnit beslutter Job og Perry sig for at lave en sensation til julemorgenmaden.
Slut året af på en god måde med den perfekte nytårssnack, som Job og Perry deler.