Kejserens nye flip
Kejser Kuzco (David Spade) mente, han havde alt. En tilbedende befolkning og glamourøst antræk. Men hans verden slår en kolbøtte, da han forvandles til en lama af sin bedrageriske rådgiver Yzma (Eartha Kitt) og hendes håndlanger Kronk (Patrick Warburton). Nu må kejseren danne front med bonden Pacha (John Goodman). Sammen må de overvinde deres forskelligheder på eventyret for at få tronen tilbage.