Deep State
Deep State er en rå, intens og vanedannende spion-thriller, som vil underholde og få dig til at granske hver scene, handling og motiv. Hvem har egentlig styringen? Hvem trækker i trådene? Hvad er sandheden, og hvad må der gøres for at afsløre den?
Deep State er en fantastisk international spion-thriller. Hovedpersonen er Max Easton, en eksspion som bliver hevet tilbage i folden for at hævne sin døde søn, som fulgte i sin fars fodspor. Easton finder snart ud af, at han er havnet midt i en hemmelig efterretningskrig og en konspiration med hensigt om at sprede kaos i Mellemøsten for profittens skyld.