Kraken
Action og eventyr, Gys, Thriller
Marinbiolog Johanne sendes til Norges dybeste fjord for at undersøge sonisk lusebehandling ved en laksefarm efter meldinger om massedød blandt vildlaks. Da to drenge på vandscooter brutalt dræbes og flere lemlæstede lig dukker op, opdager Johanne, at den soniske teknologi har vækket Kraken - et enormt, ældgammelt monster, klar til at knuse og sluge alt, der bevæger sig eller laver lyd.