Ondskab
16-årige Erik lever i ondskabens og voldens greb både i hjemmet og i skolegården. Da han bliver bortvist fra skolen, havner han på kostskolen Stjärnsberg. Det er Eriks sidste chance for at bryde med sit tidligere liv. På Stjärnsberg er der en systematisk undertrykkelse af de yngre elever, som er godkendt af skolen, og som udøves af de ældre elever.
16-årige Erik lever i ondskabens og voldens greb både i hjemmet og i skolegården. Da han bliver bortvist fra skolen, havner han på kostskolen Stjärnsberg. Det er Eriks sidste chance for at bryde med sit tidligere liv. På Stjärnsberg er der en systematisk undertrykkelse af de yngre elever, som er godkendt af skolen, og som udøves af de ældre elever. For Erik handler det om at overleve uden at blive knækket. Gennem det stærke venskab med værelseskammeraten Pierre får han et nyt billede af sin omverden.