Die Unsichtbaren
I det kolde og isolerede modtagelsescenter i Eisenhüttenstadt krydser tre asylansøgeres veje: Wasim fra Syrien, Mathew fra Kenya og Gedeon fra Cameroun er strandet i dette absurde ingenmandsland og med uvis fremtid, mens de forsøger at finde vej gennem det ubønhørlige tyske asylsystem.