Touch the Sound
Μια βαθιά εξερεύνηση του ήχου, του ρυθμού και του χρόνου μέσα από τη μοναδική εμπειρία της σχεδόν κωφής παγκοσμίου φήμης κρουστής Evelyn Glennie. Το ντοκιμαντέρ την ακολουθεί καθώς «ακούει» με το σώμα της, αποκαλύπτοντας έναν σαγηνευτικό, αισθητηριακό τρόπο αντίληψης του κόσμου μέσω των δονήσεων και της μουσικής.