Rudyard Kipling: A Secret Life
Πίσω από τον λογοτεχνικό γίγαντα υπήρχε ένας άντρας που κουβαλούσε μια τεράστια προσωπική τραγωδία. Αυτή η ταινία αποκαλύπτει τη μυστική ιστορία της ζωής του Ράντγιαρντ Κίπλινγκ, εξερευνώντας πώς ο θάνατος δύο παιδιών του προκάλεσε απόγνωση αλλά γέννησε και μερικά από τα πιο συγκινητικά του έργα.