Resident Evil: Η Εξόντωση
Μετά την καταστροφή του Ρακούν Σίτι, η Άλις περιπλανιέται στην έρημο της Νεβάδα. Θα συναντήσει ένα καραβάνι με επιζώντες και θα τους πείσει να αναζητήσουν το δρόμο που θα τους οδηγήσει στην παρθένα Αλάσκα.
Η Μίλα Γιόβοβιτς επιστρέφει στο τρίτο κεφάλαιο του επιτυχημένου Resident Evil! Αυτή η ταινία τρόμου γεμάτη δράση διαδραματίζεται στην έρημο της Νεβάδα, με καταιγιστικά εφέ και περισσότερο ζόμπι τρόμο! Το Λας Βέγκας σήμαινε διασκέδαση. Τώρα, εκτός από τον ήλιο και μερικά σκουριασμένα ερείπια, μοιάζει με την υπόλοιπη έρημο. Τα πλήθη είναι πλέον σαρκοφάγα ζόμπι. Η αναβαθμισμένη Άλις και η ομάδα της δίνουν την τελική μάχη ενάντια στο κακό με έναν στόχο: να κάνουν τους απέθαντους ξανά νεκρούς.