Resident Evil: Τρισδιάστατη Απόδραση
Σε έναν κόσμο ρημαγμένο από έναν ιό που μετατρέπει τους ανθρώπους σε ζόμπι, η Άλις συνεχίζει το ταξίδι της για την εύρεση επιζώντων. Μια πληροφορία θα την οδηγήσει στο Λος Άντζελες, όπου υποτίθεται πως βρίσκεται ένα λιμάνι σωτηρίας. Η πόλη, όμως, είναι κατακλυσμένη από ζόμπι και η Άλις πλησιάζει σε μια θανάσιμη παγίδα.
Η τέταρτη ταινία RESIDENT EVIL, βασισμένη στο διάσημο βιντεοπαιχνίδι. Σε έναν κόσμο που μαστίζεται από έναν ιό που μετατρέπει τα θύματά του σε Απέθαντους, η ΆΛΙΣ (Μίλα Γιόβοβιτς) αναζητά επιζώντες για να τους οδηγήσει στην ασφάλεια. Η θανάσιμη μάχη της με την Umbrella Corporation κορυφώνεται, αλλά δέχεται απρόσμενη βοήθεια από έναν παλιό φίλο. Μια πληροφορία για ένα ασφαλές καταφύγιο τους οδηγεί στο Λος Άντζελες, όμως η πόλη είναι γεμάτη Απέθαντους και η Άλις με την ομάδα της πέφτουν σε θανάσιμη παγίδα.