Resident Evil: Αποκάλυψη
Η πράκτορας Άλις -που έχει αποκτήσει υπερφυσικές δυνάμεις ύστερα από βιογενετικά πειράματα που της υποβλήθηκαν -έχει ελάχιστες ώρες μέχρι το ξημέρωμα για να σώσει τους λίγους επιζήσαντες από τον θανατηφόρο ιό που μετατρέπει τους πολίτες της Racoon City σε αιμοδιψή ζόμπι.
Η Άλις (Μίλα Γιόβοβιτς) δραπετεύει από την υπόγεια Κυψέλη και βρίσκεται σε έναν πόλεμο μεταξύ ζωντανών και απέθαντων. Με την πόλη σε καραντίνα, ενώνει τις δυνάμεις της με μια ομάδα επίλεκτων στρατιωτών, με επικεφαλής τη Βάλενταϊν (Σιένα Γκιλόρι) και τον Κάρλος (Όντεντ Φερ). Αποστολή τους είναι να σώσουν την κόρη του Δρ. Άσφορντ, του δημιουργού του ιού-Τ. Σε μια αγωνιώδη κούρσα με τον χρόνο, η ομάδα αντιμετωπίζει ορδές από ζόμπι, ύπουλους Lickers, μεταλλαγμένα σκυλιά και τον πιο μοχθηρό εχθρό που έχουν δει ποτέ.