Resident Evil: Η Τιμωρία
Ο θανατηφόρος ιός-T της Umbrella Corporation σαρώνει τον πλανήτη, μετατρέποντας τους ανθρώπους σε λεγεώνες απέθαντων. Καθώς το ανθρώπινο είδος οδεύει προς την εξαφάνιση, η μόνη του ελπίδα είναι η Άλις (Μίλα Γιόβοβιτς). Σε μια επικίνδυνη αποστολή, παλεύει για να διασχίσει πόλεις και ηπείρους, που βρίσκονται όλες μέσα στην κορυφαία ερευνητική εγκατάσταση της Umbrella.
Ο θανατηφόρος ιός του Οργανισμού Ομπρέλα συνεχίζει να καταστρέφει τον πλανήτη γη, μετατρέποντας τον παγκόσμιο πληθυσμό σε σαρκοφάγες λεγεώνες. Η τελευταία και μοναδική ελπίδα της ανθρωπότητας, η Αλις ξυπνάει στο στόμα του λύκου, ενώ ανακαλύπτει πράγματα για το μυστηριώδες παρελθόν της. Περιτριγυρισμένη από εχθρούς, συνεχίζει να καταδιώκει αυτούς που ευθύνονται για την τραγωδία από το Τόκυο μέχρι τη Νέα Υόρκη, τη Ουάσινγκτον και τη Μόσχα. Αυτή η περιπέτεια θα την κάνει να αλλάξει γνώμη για ό,τι θεωρούσε μέχρι σήμερα αληθινό. Με τη βοήθεια καινούριων συμμάχων και παλιών φίλων, η Αλις θα πρέπει να επιβιώσει, ώστε να αποδράσει από έναν εχθρικό κόσμο στο χείλος της καταστροφής. Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει...