Together Free
Οι καλύτερες φίλες Κρίστιν και Βάλερι πεζοπορούν στα Ιμαλάια για 28 ημέρες, εξερευνώντας τη σχέση τους πριν από τη μετεγκατάσταση της Βάλερι στην Καλιφόρνια. Αντιμέτωπες με προκλήσεις, αναλογίζονται τη φιλία και τους κοινωνικούς κανόνες, και αναρωτιούνται εάν η σύνδεσή τους είναι τόσο ισχυρή όσο αυτή των αδελφών.