Southern Tales
"Ακολουθήστε την προσπάθεια των διάσημων σκιέρ Τιμπό Ντισοσάλ και Λούκας Σβιεκόφσκι να ανέβουν και να κατεβούν με σκι τρία από τα ψηλότερα ηφαίστεια της Παταγονίας σε μία βδομάδα. Παλεύοντας με ακραία καιρικά φαινόμενα και επικίνδυνες συνθήκες, βασίζονται στο ένστικτο για να ξεπεράσουν πολικές θερμοκρασίες και περιορισμένη ορατότητα. Θα πετύχουν ή η φύση θα τους αναγκάσει να εγκαταλείψουν; "