Σφυροκέφαλοι Καρχαρίες από Κοντά με τον Μπέρτι Γκρέγκορι
Ο Μπέρτι πάει στο Μεξικό για να παρακολουθήσει την επικίνδυνη μετανάστευση ενός από τους πιο θρυλικούς θηρευτές του ωκεανού: του σφυροκέφαλου καρχαρία.
Στα νερά του Ειρηνικού στο Μεξικό, ο Μπέρτι Γκρέγκορι αναζητά ένα από τα πιο εμβληματικά αρπακτικά του ωκεανού: τον σφυροκέφαλο. Οι πληθυσμοί του, που κάποτε αφθονούσαν, έχουν μειωθεί δραματικά, κάνοντας κάθε εμφάνιση σπάνια. Ο Μπέρτι ερευνά τα αίτια της μείωσης και πώς οι προστατευόμενες θαλάσσιες περιοχές προσφέρουν ελπίδα για το μέλλον. Το ταξίδι του κορυφώνεται με μια σπάνια, αξέχαστη συνάντηση που ρίχνει φως στο μέλλον ενός από τους πιο διάσημους καρχαρίες του κόσμου.