Du bist nicht allein
Ο ταπετσέρης Χανς Μολ και η σύζυγός του, η τηλεπαρουσιάστρια κυρία Βέλινεκ με τον σύζυγό της και η Γερμανορωσίδα Γιουτζένια διαθέτουν ό,τι χρειάζεται κανείς για να ζήσει – φαγητό, ποτό κι ένα διαμέρισμα. Εκείνο που τους λείπει είναι μια δουλειά.