Δραματικό, Ρομαντικό
Ο μουσικός Νόα και η φοιτήτρια Κατρίνα επιστρέφουν στον τροπικό παράδεισο όπου ερωτεύτηκαν για να αναζωπυρώσουν τον έρωτά τους. Μια απορριφθείσα πρόταση γάμου, ωστόσο, μετατρέπει το νησί σε φυλακή οδύνης. Στα πρόθυρα της απελπισίας, ο Νόα έχει μια τελευταία ευκαιρία να δει ότι μια ραγισμένη καρδιά είναι και μια ανοιχτή καρδιά.