Escape to Tahiti and Her Islands
Απαθανατισμένες από τον Γκωγκέν, οι παραλίες με τη μαύρη άμμο και οι ήρεμες λιμνοθάλασσες της Ταϊτής εξακολουθούν να γοητεύουν. Αυτό το ταξίδι βουτά στη ζωντανή θαλάσσια ζωή και τα αρχαία έθιμα του νησιού, προσφέροντας ένα πέρασμα στον ζωντανό ναό της Μητέρας Φύσης και τις προσπάθειες προστασίας του.