The Divide
Αυτό το ντοκιμαντέρ συνδέει τις ζωές επτά ανθρώπων σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο –από έναν ψυχολόγο της Wall Street έως έναν υπάλληλο στα KFC– που παλεύουν για μια καλύτερη ζωή. Μέσα από τις ιστορίες τους, αποκαλύπτεται πώς το αυξανόμενο χάσμα πλούτου επηρεάζει την καθημερινότητά τους, σκιαγραφώντας ένα οξύ πορτρέτο κοινωνικού διχασμού.