Please Hold the Line
Σε έναν σύγχρονο Πύργο της Βαβέλ στην Ανατολική Ευρώπη, μια ομάδα τεχνικών καλωδίων μετατρέπονται σε απρόσμενους φιλοσόφους. Με χαλαρό χιούμορ, πλοηγούνται σε ένα χάος από καλώδια, συνδέοντας έναν κόσμο που μοιάζει ασυνάρτητος, ενώ παράλληλα σχολιάζουν με οξυδέρκεια και ευφυΐα την παράλογη αλλά βαθιά ανθρώπινη πραγματικότητα γύρω τους.