Men on the Bridge
Αυτό το συγκινητικό ντοκιμαντέρ περιγράφει τις ζωές τριών ανδρών που εργάζονται στη γέφυρα του Βοσπόρου, αποκαλύπτοντας τις καθημερινές τους συνήθειες, τις προσωπικές τους ιστορίες και τις φιλοδοξίες τους. Οι ιστορίες τους συνθέτουν ένα μωσαϊκό της ζωής πάνω στη γέφυρα, προσφέροντας μία μοναδική και ανθρώπινη οπτική της πόλης και των φρουρών της.