Hitch, ο Μετρ του Ζευγαρώματος
Ο Νιο Γιορκ «γιατρός των ραντεβού» Άλεξ Χίτενς (Γουίλ Σμιθ) προσπαθεί να γοητεύσει τη στήλη του κουτσομπολιού Σάρα Μέλας (Εύα Μέντες) ενώ παράλληλα καθοδηγεί τον ντροπαλό Άλμπερτ (Κέβιν Τζέιμς) για το πώς να κερδίσει την αγάπη της όμορφης κληρονόμου Αλέγκρα Κόουλ (Άμπερ Βαλέτα).
Ο Hitch (Will Smith) είναι ο καλύτερος προξενητής της Νέας Υόρκης. Ο έρωτας είναι η δουλειά του και θα σας βοηθήσει να ρίξετε το κορίτσι των ονείρων σας σε τρία εύκολα ραντεβού, εγγυημένα πράγματα! Και αυτό ακριβώς συμβαίνει όταν ο Albert Brennaman (ο Kevin James στο «The King of Queens») κερδίζει την καρδιά της πανέμορφης κληρονόμου Allegra Cole (το σούπερ μοντέλο Amber Valletta). Όταν η αρθρογράφος μιας κουτσομπολίστικης εφημερίδας Sara Melas (Eva Mendes, Stuck On You, Once Upon a Time in Mexico) αποφασίζει να ξεσκεπάσει το μυστικό πίσω από την επιτυχία του χοντρομπαλά, ανακαλύπτει προς μεγάλη της έκπληξη ότι ο Alex Hitchens, ο γοητευτικός γιατρός με τον οποίο βγαίνει είναι ο ίδιος ο θρυλικός σύμβουλος. Μετά την τεράστια αποκάλυψη ο Alex πρέπει τώρα να σώσει τη σχέση του Albert και της Allegra καθώς και τη δική του.