Shirma's Soul Food
Η νέα σεφ του 24Kitchen, Σίρμα Ράουζ, μπαίνει στην κουζίνα για να φτιάξει τα πιο νόστιμα πιάτα της Καραϊβικής. Μόνη της αλλά και παρέα με διάσημους καλεσμένους, μαγειρεύει πεντανόστιμα πιάτα καθώς παρουσιάζει αυτήν την ξεχωριστή κουζίνα.
Στο «Shirma’s Soul Food», η νέα σεφ του 24Kitchen, Σίρμα Ράουζ, σας παρουσιάζει την κουζίνα της Καραϊβικής. Σας μαθαίνει πώς να φτιάχνετε κοτόπουλο με κάρι, παστέτσι και τηγανίτες, ενώ μοιράζεται τα αγαπημένα της πιάτα, όπως μπέργκερ, φτερούγες κοτόπουλου και χοτ ντογκ. Με λίγα λόγια, υπάρχει κάτι για όλους. Μόνη της ή παρέα με τους διάσημους καλεσμένους της, όπως τον Τζαντίνο Ασποράτ και την Τράιντζε Οοστερχάους, σας προσκαλεί να δοκιμάσετε τις γεύσεις αυτής της ξεχωριστής κουζίνας.
Στο πρώτο επεισόδιο, η Σίρμα φτιάχνει λαχταριστό κοτόπουλο με κάρι και χειροποίητο ψωμί ρότι.
Η Σίρμα Ράουζ σάς δείχνει τρία αμερικάνικα κλασικά πιάτα σε μια χορτοφαγική παραλλαγή.
Η Σίρμα Ράουζ και ο Ρομπ ντε Νάις ετοιμάζουν ένα από τα αγαπημένα πιάτα της Σίρμα.
Τη Μέρα Τηγανητού Κοτόπουλου φτιάχνουμε τηγανητές φτερούγες με πατατοσαλάτα και πατάτες μελιτζάνας!
Σήμερα, έχουμε προφιτερόλ: μια αλμυρή εκδοχή με τόνο και μια γλυκιά εκδοχή με μάνγκο.
Η Σίρμα φτιάχνει λιχουδιές με καρύδα! Βουτυρένιο καλαμπόκι με κέιτζουν και τηγανητές γαρίδες.
Σήμερα, η Σίρμα φτιάχνει μια από τις αγαπημένες της σούπες: σούπα καλαμποκιού με κίτρινες πιπεριές!
Σήμερα, η Σίρμα μαγειρεύει απλά: κοτόπουλο με κωνικό λάχανο και κίτρινο ρύζι! Ας μαγειρέψουμε!
Σήμερα, η Σίρμα φτιάχνει ένα από τα πιο διάσημα ίσως πιάτα της Καραϊβικής: κοτόπουλο σχάρας.
Παρέα με τον Ντουάιτ Ντίσελς, η Σίρμα φτιάχνει το πιο διάσημο σνακ του Κουρασάο: τηγανίτες.