Eveline's Asian Streetfood
Στο "Eveline's Asian Streetfood", η Έβελιν Γου μας δείχνει πώς να ετοιμάσουμε τα πιο νόστιμα ασιατικά πιάτα σε λιγότερο από 15 λεπτά. Μας μαθαίνει να φτιάχνουμε νόστιμες ασιατικές συνταγές στο σπίτι. Εξηγεί βήμα βήμα πώς να βάλουμε κάτι νόστιμο γρήγορα στο τραπέζι. Κάθε επεισόδιο παρουσιάζει διαφορετικές κουζίνες, επιτρέποντάς μας να ανακαλύψουμε αγαπημένες συνταγές απ’ όλον τον κόσμο.
Στο "Eveline's Asian Streetfood", η Έβελιν Γου μας δείχνει πώς να ετοιμάσουμε τα πιο νόστιμα ασιατικά πιάτα σε λιγότερο από 15 λεπτά. Η Έβελιν Γου είναι σεφ και ιδιοκτήτρια οχτώ εστιατορίων. Σε κάθε επεισόδιο, μας δείχνει πώς να φτιάχνουμε ασιατικές συνταγές στο σπίτι. Μας εξηγεί βήμα βήμα πώς να βάλουμε κάτι νόστιμο γρήγορα στο τραπέζι. Κάθε επεισόδιο παρουσιάζει διαφορετικές κουζίνες, επιτρέποντάς μας να ανακαλύψουμε αγαπημένες συνταγές απ’ όλον τον κόσμο. Στο εξής, μπορείτε να φτιάξετε τα πιο νόστιμα πιάτα στο σπίτι.
Η Έβελιν φτιάχνει μπουλντάκ, ένα πολύ πικάντικο κοτόπουλο με τυρί, και ταϊλανδέζικο μπανάνα ρότι.
Η Έβελιν φτιάχνει δύο νόστιμα αλλά και υγιεινά πιάτα. Χοιρινή κοιλιά Σαγκάης και πιπεριές γεμιστές.
Ώρα για ένα κλασικό κινέζικο πιάτο. Κοτόπουλο κουνγκ πάο. Η Έβελιν φτιάχνει και νουντλ Σιγκαπούρης.
Ο Ρίκο Βερχόβεν βοηθά την Έβελιν να κάνει μοσχάρι με μαύρο πιπέρι, και τρεις συνταγές για στρείδια.
Δείτε πώς φτιάχνεται το αγαπημένο της Έβελιν: κοτόπουλο με σόγια. Κι ένα εύκολο παντ τάι με τόφου.
Φτιάξτε το δικό σας κουτί μπέντο με αυτά τα γευστικά σνακ. Δείτε πώς φτιάχνεται η σούπα μίσο.
Κάντε μια βουτιά στη θάλασσα μαζί με την Έβελιν, με τρεις συνταγές για αστακό, λαβράκι και χτένια.
Δείτε τη συνταγή για φο και ανοιξιάτικα ρολά. Δοκιμάστε τον βιετναμέζικο καφέ με αυγό.
Μια συνταγή που μας πάει πίσω στην πατρίδα της Έβελιν για ντάμπλινγκ Σαν Φεν σε χοτ ποτ.
Απολαύστε δύο τροπικές συνταγές της Έβελιν: τηγανητό ρύζι με ανανά, και φράπα με μάνγκο.