Father and Daughter
Μια γλυκόπικρη ιστορία για τον βαθύ δεσμό ανάμεσα σε πατέρα και κόρη. Με φόντο το αχανές ολλανδικό τοπίο, ένας πατέρας αποχαιρετάει τη μικρή του κόρη. Καθώς περνούν οι εποχές, το κορίτσι γίνεται γυναίκα και φτιάχνει τη δική της οικογένεια. Ωστόσο, συνεχίζει πάντα να λαχταρά τον πατέρα της.