Enemies Within
Ένα κοντινό πορτρέτο της ταραγμένης σχέσης της Γαλλίας με τις πρώην αποικίες της: τη δεκαετία του 1990, ένας άντρας καθορίζει με μία μόνο υπογραφή τη μοίρα ενός άλλου, αποκαλύπτοντας την ωμή εξουσία της γραφειοκρατίας.