The Amber Light
Σε αυτό το ταξίδι στη σκωτσέζικη κουλτούρα του ουίσκι, ο συγγραφέας Ντέιβ Μπρουμ αναζητά μια βαθύτερη κατανόηση του εθνικού του ποτού. Η ταινία ξετυλίγει μύθους και αποκαλύπτει αναπάντεχες αλήθειες, τιμώντας τις αντισυμβατικές και λιγότερο γνωστές πτυχές.