Maestras De La Republica, Las
Ρεπουμπλικάνοι εκπαιδευτικοί: γυναίκες γενναίες και αφοσιωμένες στον αγώνα για δικαιώματα και εκπαιδευτικό εκμοντερνισμό, με βάση τη δημόσια και δημοκρατική εκπαίδευση.