Δύο φωτεινά αρσενικά πλάσματα ανταγωνίζονται για ένα θηλυκό. Το καθένα προσπαθεί να την κερδίσει, στήνοντας ένα πιο λαμπερό σόου με φώτα από τον αντίπαλό του.
Το "Shine" είναι μια οπτική ιστορία αγάπης για τη σημασία του υγιούς ανταγωνισμού. Γιατί δεν κερδίζει πάντα ο πιο δυνατός ή ελκυστικός, αλλά αυτός που έχει το πιο δυνατό εσωτερικό φως. Η ταινία ανατρέπει την κλασική ιστορία αντρών που διεκδικούν μια γυναίκα. Εδώ, οι διεκδικητές είναι δύο χνουδωτά πλάσματα που μάχονται με τη δύναμη του αυτοφωτισμού. Η μάχη για το ποιος θα λάμψει πιο δυνατά είναι έντονη. Τα δίνουν όλα... μέχρι που ένας θα καεί.