Beethoven's Ninth: Symphony for the World
Η Ένάτη του Μπετόβεν θεωρείται από τα πιο δημοφιλή κλασικά έργα στον κόσμο. Το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει σύγχρονες ερμηνείες και παθιασμένες προσωπικότητες που μας φέρνουν πιο κοντά στον Μπετόβεν και το έργο του: ο Κινέζος βραβευμένος με Όσκαρ συνθέτης Ταν Ντουν, ο Άγγλος συνθέτης Γκάμπριελ Προκόφιεφ και ο Ελληνορωσικής καταγωγής Θεόδωρος Κουρεντζής.