Time: Le Temps D'un Hiver
Κάθε χειμώνα, η εταιρεία PVS αναζητά στιγμές αγνής ευτυχίας, όπου ο χρόνος σταματά και ο κόσμος είναι δικός σας. Μεταχειρίζονται την άγρια, απρόβλεπτη ουσία του χειμώνα, μίας προσωρινής και εύθραυστης εποχής. Αυτή η ταινία αποτυπώνει την ιστορία αυτής της αγαπημένης εποχής, την οποία αγαπάνε οι αναβάτες που απολαμβάνουν το πάθος τους μόνο τους χειμερινούς μήνες.